Tijdschema’s worden gebruikt bij het configureren van nummers en extensies van gebruikers. Zie hiervoor Nummers en Gebruiker toevoegen. Een tijdschema is een door u te configureren tijdsblok waarin u een regel wilt laten uitvoeren. Het systeem zal altijd het best passende tijdsblok selecteren. Bijvoorbeeld u heeft de volgende tijdsblokken: Dag : van 09:00 – 17:00 ma – vrij Pauze : […]
Snel aan de Slag – Toestel D350
Wachtrij
Wachtrijen worden voor geconfigureerd door een iVOCS medewerker. De beschrijving hieronder legt uit welke instellingen er zijn aan te passen bij een voor geconfigureerde wachtrij. Een wachtrij kan gebruikt worden wanneer een receptioniste het te druk heeft om alle telefoon te kunnen beantwoorden en hiervoor een wachtrij nodig heeft waarin de klanten blijven staat tot […]
Conferentie
Binnen de VoIPSpot telefooncentrale kunt u gebruik maken van twee conferentie mogelijkheden. De twee mogelijkheden zijn: Ad hoc conferentie Meet Me conferentie Ad hoc conferentie Bij de Adhoc conferentie maakt u gebruik van de ingebouwde mogelijkheid van het toestel om een drieweg gesprek te starten. Hoeveel gelijktijdige sprekers toegestaan zijn ligt aan de functionaliteit die […]
Bel opties
Binnen de i2Host centrale zijn er op verschillende plekken een aantal opties te gebruiken. Deze zijn: Ring Play IVR Enqueue Ring Group Ring User Ring VM Exit Forward Run Script Met de functie “Ring” (Bellen) kunnen één of meerdere extensies of een extern nummer gebeld worden, de toestellen die bij deze extensies horen gaan dan […]
Snel aan de Slag – Toestel D344 Release 3.1 + 3.2
Snel aan de Slag – Toestel D342 Release 3.1+3.2
Snel aan de Slag – Toestel D340 Release 3.1+3.2
Telefoons
Configureren centrale Voor u kunt bellen met de telefooncentrale dient u één of meerdere telefoons te configureren voor de centrale. Voor een groot aantal toestellen heeft iVOCS provisioning in de telefooncentrale toegevoegd. U kunt de provisioning voor deze toestellen gebruiken echter ondersteunt iVOCS op dit moment alleen toestellen van Yealink actief (u mag echter elk […]
Adresboek vullen
In “Adresboek” bij “Contactpersonen” kunt u contactpersonen toevoegen. Wanneer u contactpersonen toevoegt worden deze wanneer het toestel dit ondersteunt gesynchroniseerd met het toestel, dit kan direct zijn of nadat het toestel in de nacht de nieuwe configuratie ophaalt. U geeft een naam op voor de persoon bij informatie. Wanneer u “Verbergen in Clients” selecteert ziet […]