Hoe kunnen we helpen?
Om gebruik te maken van de VoIPSpot mobiele app heeft u de toegangs URL nodig. Deze krijgt u geleverd en ziet er als volgt uit : https://bedrijfsnaam.voipspot.nl/app
Wanneer u deze URL in typed in uw browser op uw mobiele telefoon krijgt u het volgende inlog scherm te zien.
U kunt nu de VoipSpot mobiele app toevoegen aan het begin scherm van uw telefoon zodat u deze makkelijk kunt terug vinden. De webmodule gedraagt zich dan als een mobiele applicatie. Dit doet u door onder in het scherm te drukken op het delen menu.
Hierna kiest u voor zet in begin scherm.
U logt in met de gebruikersnaam en het wachtwoord dat u gekregen heeft.
Na het inloggen ziet u een overzicht van uw toestellen en nummers.
Van zowel de telefoons als de telefoonnummers ziet u de huidige status.
Wanneer u op het nummer van uw telefoon toetst krijgt u de instellingen die zien die u hierbij kunt doen. De status van de lijn geeft aan of u gesprekken kunt ontvangen of niet. Deze opties zijn vooraf voor u ingesteld. Weet u niet of dit voor u gedaan is neem dan contact op met uw VoIPSpot Partner.
Bij het onderdeel Mobiele Koppeling kunt u uw mobiele toestel koppelen aan uw zakelijke telefoon toestel. Voor meer informatie over deze optie kunt u contact opnemen met uw VoIPSpot Partner.
U geeft hier het te koppelen mobiele nummer op. Waarna u kunt kiezen of het mobiele toestel tegelijk met uw zakelijke toestel dient over te gaan of na een vertragingstijd.
Wanneer u een telefoonnummer selecteert krijgt u een overzicht te zien van door uw VoIPSpot partner voor geconfigureerde instellingen.
De stand automatisch is standaard geselecteerd, dit betekend dat er aan de hand van de tijd bepaald wordt welke regel actief is.
U kunt ook zelf bepalen welke regel actief is door deze te selecteren.