Uw klanten hebben een gebruikersnaam en wachtoord nodig. Deze kunt u aanmaken in de configuratie interface. U logt in de centrale van uw klant b.v. https://klantnaam.voipspot.nl Bij Gebruikers klikt u op tabblad Policy. Hier kiest u een gebruikersnaam en bijbehorende wachtwoord voor de gebruiker. Belangrijk is dat de checkbox is geselecteerd. Uw gebruiker kan nu inloggen […]
Snel aan de Slag – D354
Snel aan de Slag – D352
Gebruik
Om gebruik te maken van de VoIPSpot mobiele app heeft u de toegangs URL nodig. Deze krijgt u geleverd en ziet er als volgt uit : https://bedrijfsnaam.voipspot.nl/app Wanneer u deze URL in typed in uw browser op uw mobiele telefoon krijgt u het volgende inlog scherm te zien. U kunt nu de VoipSpot mobiele app toevoegen aan […]
Geschiedenis
In de Geschiedenis van de telefooncentrale vind u alle gemaakte gesprekken terug in een totaal overzicht. In dit overzicht ziet u de volgende details van een gesprek: Aanvangstijd Antwoordtijd Duur Kanaal Richting Nummer Status Bijlage De aanvangstijd geeft aan wanneer het gesprek op de centrale is binnen gekomen. De antwoord tijd geeft aan hoe lang […]
Snel aan de Slag – D351
BLF status informatie
Met BLF status informatie kunt u via de BLF optie van uw SIP toestel informatie krijgen over de status van uw extensie en hoofdnummer(s) en de geselecteerde/actieve regel van uw hoofdnummer(s). Bij de status van uw extensie of hoofdnummer kunt u het volgende zien: Groen = Beschikbaar Rood = Afwezig Rood knipperen = Niet storen […]
Fax to Mail
Fax to E-mail kan gebruikt worden om op een nummer dat u beschikbaar heeft binnen uw centrale faxen te ontvangen. Om een fax nummer te configureren gaat u naar “Configuratie” en vervolgens kiest u voor “Nummerplan” in het nummerplan kiest u nieuwe toevoegen en selecteert u functie type “Fax To E-mail”. Aan Fax to E-mail […]
Keuzemenu
Een keuze menu wordt gebruikt wanneer u één extern nummer tot uw beschikking heeft maar wel uw bellers op verschillende afdelingen wilt laten eindigen. Er zijn natuurlijk tal van andere mogelijkheden te bedenken voor het gebruik van een keuze menu. Bij een keuze menu worden vaak lagen gebruikt, b.v. “kies 1 voor klanten service en […]
Geluiden
Binnen de VoIPSpot telefooncentrale heeft u de mogelijkheid om opnames te maken. U kunt deze opnames bijvoorbeeld gebruiken als: welkomst boodschap, instructies voor het achter laten van berichten, instructies voor het gebruik van een keuze menu, etc. U kunt de module Geluiden vinden onder “Configuratie” en vervolgens “Geluiden”. Wanneer u de centrale beschikbaar krijgt zullen […]