Waarom wil je alles in één applicatie?

Als je MS Teams integreert in je telefooncentrale, heb je alle communicatie in één omgeving. Het maakt het communiceren gemakkelijker en alles staat bij elkaar. Nooit meer zoeken naar informatie, dit maakt het voor de gebruiker efficiënter. Je medewerkers zullen productiever kunnen zijn. Daarnaast worden er minder fouten gemaakt door het eenvoudige overzicht.

werk en privé zal weer gescheiden zijn

Mobiel werken is in de zakelijke markt de norm geworden, maar hoe ideaal zou het zijn om dit toch gescheiden te kunnen houden? Vaak wordt er ook bijvoorbeeld via Whatsapp gecommuniceerd, of belt je collega onderweg met zijn of haar privé mobiele nummer naar een klant. Hoe groot is de kans dat deze collega ook in het weekend of ’s avonds wordt gebeld of geappt?

Het is belangrijk om werk en privé gescheiden te hou en. Door deze communicatie in Teams te voeren, is dit eenvoudig bereikt. Binnen de applicatie werken medewerkers samen door documenten met elkaar te delen, door te chatten, door samen te werken aan projecten en voor online vergaderingen. Met Call2Teams wordt de telefooncentrale geïntegreerd met MS Teams, zodat alle contacten altijd bereikbaar zijn, terwijl privé en werk goed gescheiden kan worden. Vooral voor thuiswerkende collega’s of collega’s die buiten de deur werken zal dit gewaardeerd worden en rust bieden.

de functies

Er zijn veel verschillende functionaliteiten aan te bevelen voor bedrijven die communicatie en samenwerking als essentieel zien

overal bereikbaar

Met Call2Teams is iedereen altijd overal bereikbaar. Onderweg, achter de PC of vanuit huis. Met Call2Teams zijn ook alle externe gesprekken, inkomend en uitgaand, via Microsoft Teams mogelijk.

voicemail op één plek

Voicemail op één plek. Door in Microsoft Teams de voicemail in te stellen, kunnen alle voicemails (via Microsoft Teams en via externe nummers) vanuit één client of app op welk device dan ook beluisterd worden.

keuzemenu

Bellers kunnen eenvoudig naar de juiste persoon in de organisatie worden doorverwezen. Zo wordt de beller via een virtuele receptioniste naar de juiste persoon verwezen.

oproepwachtrij

Met de oproepwachtrij worden bellers in de juiste wachtrij geplaatst als er niemand op de afdeling beschikbaar is, inclusief wachtmuziek en de optie om gesprekken uit te schakelen door jouw status. Tijdens een gesprek ontvang je geen oproepen uit de oproepwachtrij.

busy-on-busy

Hiermee bepaal jij zelf of je wisselgesprekken wil ontvangen. Zo kan het simpel uit worden gezet voor interne en externe bellers wanneer jij in een online Teams meeting zit.

wil je meer informatie? neem gerust contact met ons op!

WAAROM IS dit de juiste investering?

Hogere productiviteit. Microsoft Teams én Call2Teams vereenvoudigd elke vorm van communicatie. De kwaliteit van het werk stijgt, de medewerkers worden tevreden gehouden en de klanten nemen sneller beslissingen. Hierdoor zal er een hogere productiviteit van mensen en organisaties zijn.

Betere samenwerking. Het samenwerken vanuit Call2Teams verhoogt transparantie en zal leiden tot betere focus. De resultaten van het bedrijf en tevredenheid van klanten zullen daarnaast verhoogd worden, doordat er één centrale plek is waarin men aan projecten en met klanten kan werken.

Snellere innovatie. Door de vrijheid en transparantie voor het communiceren en samenwerken is er meer ruimte voor ideeën en innovatie. Zo zullen talenten en kansen meer zichtbaar en herkenbaar zijn.

Is dit dé oplossing voor jouw bedrijf?

In een persoonlijk gesprek (telefoon, mail of op kantoor) kunnen wij een uitgebreidere toelichting geven. Wij letten hierop op verschillende belangrijke onderwerpen.

Het is bijvoorbeeld belangrijk om te weten of je met je bedrijf moet communiceren tussen verschillende locaties. Dan is het namelijk belangrijk om dit zo simpel mogelijk te maken. De UCaaS applicatie zal alles naar één platform brengen. Dit zorgt voor verbeteringen in productiviteit en efficiëntie. Als je bedrijf onderling veel samenwerkt is Call2Teams de perfecte oplossing. Zo wordt er veelvoudig informatie gedeeld, vergaderd en gecommuniceerd. De meest overzichtelijke manier hiervoor is zo min mogelijk platformen, wat Call2Teams dé oplossing voor jouw bedrijf zal maken. Het blijft hiermee ook doeltreffend. Direct vanuit het project bellen en gebeld worden is dan de logische keuze.

In sommige gevallen is het nog zo dat men op een verouderde, soms zelfs analoge, centrale werkt. Dan kan dit systeem je veel vooruitgang opleveren vanwege betere samenwerking, maar ook een geïntegreerde cloud telefonie oplossing.