KPN is door Brand Finance, een toonaangevend onafhankelijk adviesbureau, uitgeroepen tot het sterkste merk van Nederland. Met een BSI-score (Brand Strength Index) van 85,2 op 100, en een overeenkomstige AAA-merksterkte verdiende KPN deze titel. Ondanks de uitdagingen in de telecomsector is KPN er volgens Brand Finance met een merkwaarde van 3,1 miljard euro in geslaagd om […]

In 2018 betaalden consumenten in Nederland 37% van hun aankopen in winkels, horeca en dergelijke met contant geld en 63% met hun pinpas terwijl zij in 2017 41% van hun aankopen contant afrekenden. Dat blijkt uit recent onderzoek door Betaalvereniging Nederland en De Nederlandsche Bank. Hoewel consumenten voor onderlinge betalingen overwegend contant geld gebruiken, is […]

Vodafone heeft in Maastricht zijn eerste 5G-verbinding via het bestaande Nederlandse netwerk tot stand gebracht. Daartoe is, samen met netwerkpartner Ericsson, het eerste 5G-basisstation in de lucht gebracht. Dit station gebruikt een lokale testlicentie in de 3,5 GHz band. Met het ‘on air’ gaan van dit 5G-basisstation in Maastricht zet Vodafone een belangrijke stap in […]

KPN standaardiseert het productaanbod voor de zakelijke markt waardoor verschillende diensten optimaal met elkaar samenwerken. Met Smart Combinations kiezen bedrijven combinaties van netwerk-, ICT- en security-diensten die volledig op elkaar zijn afgestemd. De Smart Combinations worden gefaseerd geïntroduceerd. In 2019 worden Cloud Communications, Secure Networking en Connected Workplace geïntroduceerd. KPN ontwikkelt de Smart Combinations samen […]

Van de Nederlandse consumenten is 84% van mening dat winkelpersoneel een shop-ervaring kan maken of breken, zo blijkt uit onderzoek van softwareleverancier Reflexis. In een tijd waarin consumenten binnen enkele seconden iets online kunnen aanschaffen, verwachten consumenten directe en snelle service als ze iets in een winkel kopen. Uit het onderzoek blijkt dat 53% van de […]

KPN biedt een beheerde werkplek voor ondernemend Nederland die altijd up-to-date is. De werkplek is gebaseerd op Microsoft 365. Werknemers kunnen hiermee overal effectief samenwerken zonder dat de werkgever zich zorgen hoeft te maken over veiligheid en het beheer.

Volkskrant, 30 oktober 2013, een mooi artikel over Company Connect.  Het gaat onder meer over de ervaren commerciële adviseurs en field engineers van KPN die zich hebben aangesloten bij  Company Connect. De boodschap is eigenlijk heel simpel:  is uw bedrijf het best gebaat bij behoud van uw huidige systeem wanneer deze nog prima functioneert en is […]

MKB-Nederland en VNO-NCW lieten onlangs weten blij te zijn met de nieuwe strafvorderingsrichtlijn voor mobiel banditisme. Wel vragen de organisaties zich af of de strafmaat zwaar genoeg is. Zij stellen voor om gestrafte criminelen die weer in de fout gaan, een gevangenisstraf van 4 tot 5 jaar op te leggen. ‘Dat zal mobiele bendes hopelijk afschrikken. […]

KPN maakte vorig jaar bekend wijzigingen door te voeren in het Wholesale-aanbod voor traditionele data- en telefoniediensten. Deze aanpassingen hebben vooral te maken met de afname van het aantal gebruikers van oude telefonieplatforms van KPN zoals SDH-, ASAM- en TDM. Tegelijkertijd zien we de opkomst van VOIP, hoogwaardige IP-breedbanddiensten en mobiele diensten. Wat betekent dit in […]

Winkeliers doen steeds minder vaak aangifte van winkeldiefstal. Het aantal aangiften daalde in twee jaar met meer dan 10%. Dit terwijl de problematiek van winkeldiefstal onverminderd groot is. Tot deze conclusie kwam Detailhandel Nederland vorig jaar naar aanleiding van een beroep op de Wet Openbaarheid Bestuur (WOB) waarmee inzicht werd verkregen in de winkeldiefstalcijfers van […]