Hoe kunnen we helpen?
In de Geschiedenis van de telefooncentrale vind u alle gemaakte gesprekken terug in een totaal overzicht.
In dit overzicht ziet u de volgende details van een gesprek:
- Aanvangstijd
- Antwoordtijd
- Duur
- Kanaal
- Richting
- Nummer
- Status
- Bijlage
De aanvangstijd geeft aan wanneer het gesprek op de centrale is binnen gekomen.
De antwoord tijd geeft aan hoe lang een gesprek is over gegaan voor dat de gebelde partij het gesprek antwoorde.
De duur van het gesprek is de totale duur die het gesprek heeft plaats gevonden inclusief de antwoordtijd.
Het veld kanaal geeft aan naar of vanuit welk account gebeld is.
De Richting van het gesprek geeft aan of het gesprek binnenkomend (Inbound), uitgaand (Outbound) of een intern gesprek (Intenal) is geweest.
Nummer geeft aan naar welk nummer gebeld is.
De status van een gesprek geeft aan of deze aangenomen is (Served), onbeantwoord is (Abandoned), of actief (Active) is.
Bij de bijlage vind de gespreksopname terug als deze heeft aan gestaan. Hier kunt u ook de logs terug vinden van een gesprek indien de debug informatie actief is.
Op alle velden in de geschiedenis kunt u zoeken door onderin de tabel op het zoek icoon te klikken.