Wij zijn altijd dichtbij.

Bel om een afspraak te maken op: 085 – 7500 505

Service-uren: 8:30 – 17:00

Geschiedenis

In de Geschiedenis van de telefooncentrale vind u alle gemaakte gesprekken terug in een totaal overzicht.

geschiedenis1.png


In dit overzicht ziet u de volgende details van een gesprek:

  • Aanvangstijd
  • Antwoordtijd
  • Duur
  • Kanaal
  • Richting
  • Nummer
  • Status
  • Bijlage

De aanvangstijd geeft aan wanneer het gesprek op de centrale is binnen gekomen.

De antwoord tijd geeft aan hoe lang een gesprek is over gegaan voor dat de gebelde partij het gesprek antwoorde.

De duur van het gesprek is de totale duur die het gesprek heeft plaats gevonden inclusief de antwoordtijd.

Het veld kanaal geeft aan naar of vanuit welk account gebeld is.

De Richting van het gesprek geeft aan of het gesprek binnenkomend (Inbound), uitgaand (Outbound) of een intern gesprek (Intenal) is geweest.

Nummer geeft aan naar welk nummer gebeld is.

De status van een gesprek geeft aan of deze aangenomen is (Served), onbeantwoord is (Abandoned), of actief (Active) is.

Bij de bijlage vind de gespreksopname terug als deze heeft aan gestaan. Hier kunt u ook de logs terug vinden van een gesprek indien de debug informatie actief is.

geschiedenis2.png

Op alle velden in de geschiedenis kunt u zoeken door onderin de tabel op het zoek icoon  te klikken.

geschiedenis3.png

Document opvragen of een vraag?

De voordelen die wij meebrengen

Een uitgebreid aanbod van hoogwaardige ICT-producten en -diensten

Diepgaande en integrale kennis van IT, telecom en infrastructuur

Specialisatie op diverse gebieden (telematica/retail)

Een uitgebreid aanbod van hoogwaardige ICT-producten en -diensten

Wij zijn altijd dichtbij…

Company Connect is aanbieder van ICT-diensten en werkt samen met vooraanstaande partners en opdrachtgevers. Wij hebben de ambitie om de behoeften in het MKB te identificeren en de juiste producten en diensten te selecteren voor onze klanten.