WIJ ZIJN ALTIJD DICHTBIJ


Servicenummers

Om als bedrijf een perfecte service te kunnen bieden, is bereikbaarheid prioriteit nummer één. Consumenten willen het liefst persoonlijk telefonisch contact en goede service. Met een servicenummer biedt u telefonische service aan uw klanten, zoals bijvoorbeeld informatie of hulp.

Met een 0800-nummer, biedt u deze service gratis aan uw klanten aan en betaalt u als organisatie de gesprekskosten. Bij een 0900-nummer worden de kosten, plus een vergoeding voor de geboden service, naar de klant verlegd.

Of u nu kiest voor een 0800- of 0900-nummer,  ze dragen  bij aan een betere bereikbaarheid van uw organisatie.  Met één telefoontje naar uw helpdesk of contact center weten ze dat ze snel een duidelijk antwoord op hun vraag krijgen. En daar speelt u met een servicenummer slim op in. Hiermee laat u zien dat u openstaat voor contact met uw (potentiële) klanten.

Connect All Servicenummers

Maak uw onderneming optimaal bereikbaar door het gebruik van een servicenummer. In Nederland kiest u voor een gratis 0800 nummer, een betaald 0900 of  een landelijk 088 nummer. Maar wilt u ook vanuit het buitenland ultiem bereikaar wil zijn, kies dan voor een internationaal servicenummer. En daar hoort schaalbaarheid in de opvang van telefoontjes ook bij. Eventueel voegen we extra IVR-functionaliteiten of herrouteringen toe. Denk aan een keuzemenu of een ingesproken antwoord of het doorrouteren va gesprekken naar een ander callcenter in een ander land.  Met onze jarenlange ervaring op het gebied van klantcontact verbeteren we graag uw telefonische service.

Voordelen servicenummer

  • Wordt gewaardeerd en geaccepteerd door uw klanten
  • Beste alternatief voor persoonlijk contact
  • Schaalbare oplossing: klanten kunnen zelf aansturen op een kwalitatieve of kwantitatieve respons

Wilt u meer weten over servicenummers, neem dan contact op met uw accountmanager. Wij zijn altijd dichtbij…